Pages

Thursday 17 April 2014

ragbi rimau

assalamualaikum, hai semua

dalam  entri yang 'anak oo anak' kan saya ada bagitahu minat kedua anak lelaki
kesayangan saya dalam main bola. minggu lepas dari 01.04.14-04.04.14 anak
lelaki kedua saya si abang haleem ada menyertai kejohanan ragbi rimau rendah
MSSD Daerah Klang. pertandingan kali ini berlangsung di Sekolah Kebangsaan
Meru 2. alhamdulilliah pasukan ragbi dari Sekolah Kebangsaan Methodist,
Pelabuhan Klang telah mendapat tempat ke-3. abang haleem turut serta kali ini.
segala usaha nya selama ini dengan ulang-alik dari rumah ke sekolah dengan jalan kaki
sahaja diberikan hasil yang boleh dibanggakan. tidak sia-sia segala latihan sepanjang
'program pembangunan ragbi rimau' yang disertainya.

saya sendiri pun kurang tahu atau lebih tepat kalau dikatakan tidak pernah tahu pun
permainan ragbi ni ada 2jenis. iaitu
        
          * ragbi rempuh

          * ragbi rimau 

semoga Allah menjadikan anak-anak saya orang yang berguna di masa akan datang.




wassalam

No comments:

Post a Comment