Pages

Friday 4 April 2014

anak oo anak

assalamualaikum, hai semua

abang rashid dan abang haleem keduanya sangat minat bermain bola.
kadang-kadang tu sanggup pergi footsal masa cuti sekolah semata-mata
mahu main bola. dulu masa sekolah rendah kalau tak silap saya masa abang rashid
darjah6 masuk permainan ragbi rimau menang peringkat daerah Klang bawah
12tahun. saya dan My Beloved Hubby selalu memberi galakan kepada kedua
anak lelaki kami.
kadang-kadang tu saya sendiri pelik macammana keduanya begitu minat sangat.
yelah saya ni masa sekolah kokurikulum jarang pergi. time pendidikan jasmani
pun selalu cari alasan taknak main. hehehe... dasar kaki bangku...
tapi semasa saya mencari dokumen beberapa hari lepas saya terjumpa bende ni
dalam fail.


 betullah peribahasa 'kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi'. dirumah pun
hari-hari asyik sangat nak ytengok bola je kat tv. nanti cerita pasal ragbi dan anak-
anak saya dalam entri lain.

wassalam

No comments:

Post a Comment