Pages

Monday 27 January 2014

my first ....

assalamualaikum, hai semua

buat title macam hapa kan. sepatutnya title tu 'my first durian crepe'
masa pergi KL ituhari ada terserempak kedai yang jual durian crepe.
saya ni kan dah lama jugak teringin nak rasa durian crepe, so alang-
alang nampak terus jelah beli.
boleh juga buat bahan tulisan di blog. hehehe...
dalam 1box tu ade 6ketul durian crepe yang cute
kecil comel je, 1ketul tu boleh makan sekali ngap je.
hhmm.. pada saya yang first time makan durian crepe ni,
sedap, berkrim, lembut, sama macam makan aiskrim durian
tak muak sebab sekali gigit je dah habis seketul. hehee
harum wangi je durian D24 sampaikan saya masuk kereta SIL
saya pun boleh detect bau durian
kalau ada pro mesti ada cons kan, bagi saya a little bit pricey
1box yang ada 6ketul durian crepe tu harga rm11.50
tapi memang berbaloi kerana sedap
sesekali tu boleh kot pejam mata je beli dan makan.hehehe


                           dekat gambar ni ada 5ketul je sbb sebiji dah kene ngap before snap

wassalam

No comments:

Post a Comment