Pages

Friday 31 January 2014

CNY

assalamualaikum, hai semua

chinese new year just around the corner,
bila tibanya CNY tak dapat saya lupakan jiran
berbangsa cina semasa family saya tinggal di Kampung Baru,KL
16years back
family cina ni memang x banyak bergaul dengan kami tapi every
CNY mereka akan bagi family saya sebungkus besar jajan yang
mahal
walau tahunbersilih ganti kita tak akan dapat melupakan kebaikan
orang yang tak sangka-sangka
nowdays pula rumah saya akan penuh dengan buah limau mandrin
yang sinonim dengan CNY 2weeks before CNY
hinggakan nak tengok buah limau pun rasa menyampah n muak
masa tulis entry ni baru kotak ke3 buah limau ni selatmat dibuka untuk dihadap
saya x suka makan buah ni. anak-anak lah perabiskannnya. dahlah dapat free je


HAPPY CHINESE NEW YEAR UOLLS!!!
SELAMAT BERCUTI PANJANG

wassalam

No comments:

Post a Comment