Pages

Wednesday 29 January 2014

data internet DiGi


Data internet DiGi
Assalamualaikum, hai semua
Hubby saya masa mula-mula beli sim-pack saya yang suruh
Ambil digi. Sebab masa tu semua adik-beradik saya guna digi.
Lepas tu, masa saya guna handphone pun ambil digi juga sebab
Nak sama dengan hubby murah sikit nak buat call  dan sms.
So far, coverage digi kawasan rumah saya memang terbaik.
Bila internet buat hal saya pun gode-godek phone saya,baru saya
Tahu yang digi ada superdeals dengan data plan rm1 boleh dapat
Guna 30mb. Wah... murahnya. Selama ni saya hanya guna wifi je.
Lepas ni senanglah  bilamasa nak pergi jalan-jalan boleh guna plan data ni je.
we chat ke whats app ke saya belum terjebak lagi.takut nanti hanyut ber chat je.
sekarang ni pun sedang cuba kurangkan berFB semasa hubby di rumah.
Something better than nothing


wassalam 

No comments:

Post a Comment