Pages

Monday 30 December 2013

http://www.munirahizzan.com/2013/11/3rd-ga-pearl-by-moon.html

assalamualaikum, hai semua

ni 3rd GA dari moon




Syarat-Syarat penyertaan :
 apa yang perlu anda buat :
 1. Buat satu entry ringkas mengenai GA ni...dan entry tu mestilah
 mengandungi,, antara warna putih, peach dan hitam,,
which color describe u the most..dan nyatakan kenapa..
.HANYA 3 WARNA DI ATAS tau...
 2. Letak banner kat atas dan linkkan ke entry ini...
 3. Terbuka kepada bloggers boys and gurl...
 4. Sila like page Jari Bulan Shop (WAJIB) 4 hadiah misteri menanti
 peserta yang berjaya dan 1 hadiah khas untuk peserta bertuah.. :)
 GiveAway ni akan berlangsung 8 hari sahaja bermula hari ini
 dan berakhir pada 30 November 2013.
 Tarikh GA tidak akan dipendekkan atau dilanjutkan.

warna yang berkaitan dengan saya ialah hitam
sebab currently saya memakai spek mata yang frame hitam
masa beli mula-mula saya pilih warna frame spek dark-maroon
tapi spek mata tu patah dibuat anak dara saya
so now tukar frame warna hita yang memang kene dengan saya



wassalam

No comments:

Post a Comment