Pages

Friday, 3 January 2014

azam 2014

assalamualaikum, hai semua

asal masuk tahun baru je ramailah orang yang cakap pasal
azam tahun baru
tapi, azam tahun lepas tu dah tercapai ke100%?
ada jugak orang yang azam tahun lepas yang tak
tercapai tu bawa ke tahun baru
tahun lepas saya tak ada buat apa-apa azam
tapi ada jugak macam berniat lah mahu jadi
blogger
alhamdulillah, tak sangka pula tercapai niat saya tu
so now kita ckap pasal azam tahun 2014 pula:

* menjadi blogger yang lebih baik
(cuba perbanyakkan benda-benda baik dalam blog)

* mengurangkan sifat suka marah
( kene banyak berzikir dalam hati waktu naik angin)

*berdiet
( kene kurangkan makan malam n makan nasi)

* konsisten menulis blog
( menulis sekurang-kurangnya 1 entri setiap hari)

* menjadi ibu, isteri, anak, menantu, kakak, adik yang terbaik
( kene banyakkan sifat ambil tahu tentang orang sekeliling)

cukuplah dulu azam tahun ni
kalau diri rasa dah tercapai azam-azam  ni bolehlah tambah lagi
azam baru yang lain

wassalam