Pages

Thursday 2 January 2014

1bln

assalamualaikum, hai semua

sudah lebih sebulan saya beblogging
walau kadang-kadang tu saya sendiripun x faham apa
yang saya merepekkan disini
terima kasih kepada para pembaca blog yang sudi
singgah disini
alhamdulillah terima kasih Allah kerana memberikan
saya idea untuk menulis
memang saya mengaku isi blog ni x seberapa
tapi InsyaAllah saya akan cuba memperbaiki tulisan saya
saya bukanlah seseorang 'otai' dalam bidang penulisan
cuma seorang surirumah yang hanya menghabiskan
masa dengan anak-anak n internet

cukuplah dulu nnt tulis lagi, ok?

wassalam

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. semoga terus berjaya.. aamiin.

    ReplyDelete
  2. takpe..in time akan dapat rentak nak menulis.. merepek pun takpe.. one day bila baca balik mesti jadi bahan hiburan kita..hahaha

    ReplyDelete