Pages

Thursday, 3 April 2014

aksi kucing melampau

assalamualaikum, hai semua

tengah fikir-fikir nak tulis apa tiba-tiba muncul idea nak tulis pasal si kucing
yang makin hari makin manja ni. kucing kami ni manja + mengada-ngada
lebih. makan pun memilih ja. ikan mentah taknak makan, nasi taknak walau dah
bercampur dengan ikan. makanan kegemarannya:

         - ikan dan ayam yang dah masak
         - ikan bilis mentah, kepala ikan bilis no ya
         - daging mentah
    
geram je saya dengan kucing ni tau. tapi bila tengok aksi manja dia rasa terhibur pula.
lagilah masa minta makanan suka buat bunyi mengiau yang boleh cairkan hati kita.
kalau kita halau dia suruh keluar mulah jatuh baring. jatuh gedebuk je masa baring tu.



hah, cara tidur macam kucing ni cuba ditiru oleh abang rashid. 'macammana kucing
ni boleh tidur macamni mak?' suasahnya...

wassalam