Pages

Wednesday 12 February 2014

menang GA pertama kali!!

assalamualaikum, hai semua

alhamdulillah tanpa disangka-sangka menang pula GA tip-top
bloglist ibu 2014. terima kasih Marlina sahar@mar@ibu tuan punya blog.
marlina ni ibu kepada 3orang anak yang cute. sama macam saya dua orang
anak lelaki yang hensem dan seorang anak dara yang comel macam ibunya.
hehehe... hari dalam entri ni mar dah announce pemenang dan meminta
saya memberinya details untuk proses penghantaran. tapi saya
terlepas pandang dan menghantar details pun lambat.
walau dalam hati amat teruja menjadi pemenang nombor dua, saya
redha sekiranya Mar tak dapat hantar hadiah sebab mmberi maklumat diri
lambat. bagi saya dah menang pun sudah cukup syukur. thank again mar
buat GA macam ni.


p/s: tadi hadiah GA dah sampai.!!!!
wassalam

No comments:

Post a Comment