Pages

Thursday 13 February 2014

dapat hadiah

 assalamualaikum, hai semua

semalam merupakan the worst morning apabila saya terlajak tidur
sebab malam tadi tak dapat tidur sampai pukul 2pagi.
bangun je sudah pukul 6.35pagi tu pun nasib baik my MIL yang
ketuk pintu bilik. bila lambat bangun pagi apa lagi bad-mood je, asyik nak
marah je. mula- mula abang haleem kene sedas dengan saya sebab mamang
tahu tak sempat nak kejar van sekolah. saya minta hubby sahaja yang hantar
 abang haleem selepas hantar adik ashiqa  ke sekolah.
tapi siapa sangka kan dalam sesuatu kurang baik Allah sebenarnya
mahu memberi rezeki hari ini. kat sini saya ada join GA blog mahligai kasih aiifa
lepas tu menang pula dalam GA tu. so, hari ni sampailah hadiah GA tu.
ini gambar hadiah nya:

   shawl dua warna yang kainnya super awesome
   seriusly, saya belum pernah pakai kain jenis ni



          brooch cantik


      brooch bunga dua biji tu awal-awal lagi dichop anak dara saya                


       ashiqa : takpalah mak ambillah pin ni. yang ni besar
                    tak cantik kalau kita pakai. kita budak kecik kene pakai yg kecik
                                        
      mak     : redha jelah....

wassalam



No comments:

Post a Comment