Pages

Thursday 13 February 2014

GIVEAWAY By Henrietta Jose

assalamualaikum, hai semua

another GA saya join. sebenarnya baru mula follow n baca
blog reitta ni. so, belum boleh cerita apa-apa tentang blog ni.
join GA ni pun sebab hadiahnya nantidapat buku. sambil
tu dapat memperbanyakkan blog list untuk saya baca.


 Prizes are

3 Winners X 1 Book (malay)
10 Winners X 1 Bookmark (handmade/quiling)

mana best kan hadianya. saya ni suka baca novel.
dulu masa sekolah bmacam anyak juga novel christopher pike 
yang saya minat baca. agaknya sebab tulah kot saya suka
tonton cerita hantu. lps kahwin lebih suka baca novel 
romantik +komedi.  lagipun saya ni suka berangan semasa
baca novel. ok hrap menang GA ni.
 
                                                                              klik sini


wassalam

No comments:

Post a Comment