Pages

Wednesday 13 April 2016

Happy shopping@Zalora


Assalamualaikum,

Entri ni minggu lepas lagi saya dah buat tapi bila nak publish ntah apa masalah tak boleh pula.  Biasanya kan kalau entri ada masalah publish entri still ada kat draf kan tapi entri tentang Zalora ni tiba-tiba hilang pula. So, saya buat baliklah.

Minggu lepas sedang saya cuci mata kat website Zalora ada ternampak beberapa item kesukaan saya. Sebenarnya saya tidak berminat sangat dalam online shopping. Bagi saya if nak shopping mestilah tengok, merasa dan belek-belek barang tu sebelum membeli. Lagi sebelum ini pernah saya buat online shopping tapi kurang berpuas hati.

Tapi kat item yang ingin saya beli tu tertulis Cod( cash-on-delivery) saya ingin mencuba nasib shopping di Zalora.
Saya buat order pada hari Jumaat. Dekat details ada tulis barang akan sampai dalam 4@5 hari bekerja.
Lepas confirm belian, the next second akan dapat confirmation e-mel.

Tup, tup next day tengahari barang sampai. Bayar dan check barang. Everything perfect. Rasa puas hati sangat belian di Zalora begitu mudah dan murah.
Sekarang tengok apa yang saya beli Zalora.

Wassalam

No comments:

Post a Comment