Pages

Wednesday 5 March 2014

segmen aku blogger baru 2014

assalamualaikum, hai semua

 klik sini

dah tengok banner diatas kan? itu banner segmen aku blogger baru dibuat oleh
brother HasrulHassan. terima kasih HH sebab buat segmen yang sangat berguna
sebegini.
saya mula berblogging bulan November2013. ini merupakan entri pertama saya.
setelah sekian lama saya memendam rasa untuk menjadi seorang penulis blog
pada 29november2013 dengan semangat dan keberanian yang ada saya
create my own blog.
sebelum create blog saya sudah saya tetapkan konsep blog saya adalah blog personal
yang mengandungi kisah saya seharian, petua, resepi, kisah anak-anak dan hubby
tersayang.
harapan saya agar saya terus menulis blog hingga ke suatu masa yang saya betul-betul
tak dapat meneruskannya. thank you kepada semua yang sudi singgah ke blog
saya yang ntah-hapa-hapa ni juga thousands thanks sebab sudi komen di blog saya.

wassalam

No comments:

Post a Comment