Pages

Saturday 29 March 2014

budak kecil

assalamualaikum, hai semua
(entry tertunggak)

since my MIL sick and warded, my hubby's anak buah datang stay di rumah kami
for about a week. anak buah hubby ni biarlah saya namakan sebagai M sahaja.
dia ni ade anak  lelakiberusia 1tahun 7bulan. last time saya jumpa budak kecil ni
belum jalan lagi. masa tu the whole family risau sebab baudak ni dah umur lebih
setahun tapi belum berjalan. kali ni dah pandaii jalan siap berlari lagi. alhamdulillah...

nak cerita pasal kenakalan budak kecil nilah.sesaat pun tak boleh leka mesti ade je
yang diusikknya. paling kesian kucing yang kami bela tulah. huhuhu.....sampaikan
kucing kami tu jarang masuk dalam rumah kecuali untuk makan minum je.
risau  tengok dia dipegang kucing tu, tarik-tarik bulu dan ekor kucing. kadang-kadang
kucing kami naik marah.hehehe.... bila tengok keaktifan budak ni teringat saya
keadaan saya semasa abang rashid seusia budak kecil ni sama je aktif semacam.
sampaikan saya tanya doktr abang rashid ni hyperactive ke??? tapi doktor
bagitau abang rashid bukan hyperactive cuma terlebih nakal je.




alhamdulillah... dua hari lepas hujan. sejuk sikit. hari sabtu tu masa balik dari hospital
hari dah gelap semacam. then around 5.30pm mula ade angin kuat sangat. hujan taklah
lebat sangat tapi angin kencang macam puting beliung. malam tu abang rashid balik
dari Shah Alam kata ade banyak pokok yang tumbang sepanjang jalan dekat dengan
kompleks sukan pandamaran.

wassalam

No comments:

Post a Comment