Pages

Saturday 8 February 2014

FB game addiction


assalamualaikum, hai semua

akhirnya saya juga terjebak.... habislah azam saya taknak
main FB apps.sekarang baru mula main Emoji ni. tapi ok juga game ni
kiita kene guna otak berfikir mencari maksud simbol yang diberi.
tapi takdelah addicted macam main Astro Garden,
diamond dash dan candy crush saga. best tau time tu satu family main
my SIL, BIL, anak2 buah even my hubby pun addicted teruk main CCS.
diamond dash tu sampai anak2 buah balik rumah saya mesti berebut PC.
hehehe...tapi sejak Tab murah saya rosak hubby stop main CCS.
saya pula ketagih teruk game astro garden hinggakan bangun tidur je curi-curi
on PC and upgrade game.
takutt.. time tu kene sound dengan hubby
biasa budak-budak je ketagih main apps ni semua tapi zaman sekarang ni
mak ayah yang melebih-lebih.


wassalam

No comments:

Post a Comment