Pages

Friday 7 February 2014

doa untuk ibubapa

assalamualaikum, hai semua

salam Jumaat yang penuh barokah. hari ni publish entry agak lambat.
semalam lagi sudah karang entry lain untuk disiarkan hari ini.
tapi semasa berchat dengan abang ke-2 saya di FB, abang saya
memberitahu yang ayah saya semalam ada pergi rutin checkup di
Hospital Serdang. doktor sahkan jantung ayah  ada 2block. huhuhu..
ayah saya juga perlu lakukan pembedahan pada bulan April.
selepas mendengar berita tersebut saya rasa sangat susah hati.
sebelum ni pun ayah saya buat pembedahan memasukkan
'pacemaker' atas sebab denyutan jantung yang tidak teratur


YA ALLAH MUNGKIN AKU TIDAK MAMAPU MEMBAHAGIAKAN
IBUBAPAKU DENGAN KEMEWAHAN DAN KASIHSAYANG....
DENGAN PERTOLONGAN MU... PERKENANKANLAH DOAKU..
AMPUNILAH KEDUA IBUBAPAKU DAN KASIHANILAH
MEREKA SEPERTI MEREKA MENGASIHANIKU SEJAK KECIL



BERDOALAH UNTUK IBUBAPA KITA SESUNGGUHNYA DOA SEORANG
ANAK UNTUK KEDUA IBUBAPANYA LEBIH BERNILAI DARI HARTA BENDA

p/s: emosi tak stabil

wassalam

No comments:

Post a Comment