Pages

Thursday 23 January 2014

the bad news



Assalamulaikum, hai semua
Petang  tergerak hati call my 3rd SIL sbb nak bertanyakan  
Khabar tentang my ank buah kerana the night before saya ada
Bermimpi my anak buah ditimpa kemalangan
Tanpa menyatakan tujuan saya call my SIL, bila saya tanyakan
Khabar anak buah saya tiba-tiba my SIL menangis and pass the
phone to my adik. My adik pn beritahu yang dia n wife kat Hospital
Ampang because my anak buah injured of major burn
Menurut adik saya anaknya tertumpah air panas yang baru mendidih
Huhuhu... macammanalah anak kecil yang hanya berusia 1tahun 5bulan
Itu menahan pedih dengan melecurnya kulit di separuh muka, tangan, dada,
Dan belakang badan disebelah kanan
YA ALLAH SELAMATKANLAH ANAK BUAH SAYA 
ROHAIL HANIF DANRINGANKANLAH BEBANNYA AMEEN....

wassalam

No comments:

Post a Comment