Pages

Saturday 25 January 2014

hospital ampang


Assalamualaikum, hai semua
Pernah tak uolls pergi ke Hospital Ampang??
Saya pergi ke Hospital Ampang semasa mula-mula visit my 3rd SIL
Bersalin iaitu anak buah saya yang sedang admit nilah.
Hospital ni dengan environment bersih n cantik memang memikat
 hati saya at the first Appearence. Saya nikan nilah first time tengok a government
Hospital yang  begitu children-freindly and patient-friendly.
Maybe disebabkan hospital ni kira baru mmnglah bersih n cantik
Tapi memang kene salutelah kepada doctors n staffs kat sana
Yang sangat bertimbang rasa. Pada mulanya anak buah saya hanya
Di letakkan di wad 6-bedded tapi disebabkan luka melecur dimukanya
Terbuka dan boleh menyebabkan infection doctor shifted him to a private
Room. Sayu je tengok mukanya yang bengkak dan mengelupas di muka
alkisahnya, masa kejadian my adik n SIL pergi checkup tinggalkan anak buah 
saya dengan my parents n my 2nd SIL.
my mum pula tuang air panas yg baru didih untuk disejukkan 
she the hot water at kitchen, anak buah saya pula tengah main dengan
mangkuk kat hall. ade pula another anak buah saya yg umur 1++ dngnya
my mum ambil mangkuk tu sebab takut my anak buah hentak the adik.
so anak buah saya pergi ke kitchen nak ambil another mangkuk, tapi bla tengok 
ada kole besi berisi hot water tu dia ingatkan tu kole kosong lalu tarik dan
tumpah terus air tu ke badan dia. poor boy
Semoga anak buah saya cepat sembuh. Ameen...


latest update: luka kat muka my anak buah semakin kering.

Waasalam  

No comments:

Post a Comment