Pages

Wednesday 22 January 2014

an unexpected balik kampung



Assalamualaikum,hai semua
(ni entri last week ya. baru nak post)
Yesterday saya bersama- sama abang haleem dang ashiqa 
telah balik kampung.
Actually nak kata balik kampung tak jugaklah sebab kami 
hanya pergi ke rumah
My first abang then ke Hospital Ampang terus visit my 
anak buah.
At first my hubby offer nak pergi sama so that he also 
can visit the boy.
Tapi mengenangkan hari tersbut hari Thaipusam n kebanyakkan
 jalan kat KL Jem saya lebih prefer pergi naik komuter sahaja.
Tak dapat saya menulis dengan kata-kata keadaan anak buah saya itu.
Terasa sungguh ngeri keadaan kulit yang mengelupas dimuka.
Bahagian badan dan tangan dibalut untuk keselesaan mendukung.
YA ALLAH PERCEPATKANLAH PROSES PENYEMBUHAN
 PENYAKIT ANAK BUAH SAYA  AMEEN....
wassalam

No comments:

Post a Comment