Pages

Thursday 24 March 2016

Secret diary

assalamualaikum,

another application saya download dari playstore ialah secret notes diary locks. sebelum ini memang saya ada download apps notes untuk tulis entry blog sebelum post. tapi apps notes ni memang cool untuk tulis tapi tidak boleh copypaste atau hantar ke message box atau blogger.

Dulu masa sekolah hinggalah 2 tahun pertama saya kahwin saya ada tulis diari. Best tau tulis diari ni. Masa tu memang saya tak ada kawan yang boleh dikongsi masalah ( sampai  sekarang  pun saya tak ada kawan yan gg boleh dikongsi segala). So, dengan menulis diari saya luahkan kata hati saya. Ianya bagai meluah masalah, kegembiraan kita pada seseorang tanpa rasa bersalah.

jadi saya pun carilah alternatif lain. secret notes ni kita boleh tulis, simpan, hantar, dan lock segala notes. kiranya ada privacy lah guna apps ini. dekat front page boleh kita set kan lagu pilihan.so, sepanjang kita tulis dalam app ni rasa santai je, sambil tulis sambil dengar lagu. icon apps ini pun sangatlah cute. sampaikan anak saya ashiqa pun minta saya bukakan apps ni sebab nak tulis- tulis.


So, sekarang saya hanya taip entri dalam secret diary save dan hantar ke draf blogger, letak tajuk, adjust mana yang perlu,  letak gambar then klik publish. Lagipun guna apps ni tak perlu ada Internet.  BEST!!! 

wassalam

No comments:

Post a Comment