Pages

Saturday, 11 January 2014

day saturday

assalamualaikum, hai semua

its a busy busy saturday
pagi-pagi dah rendam baju sekolah n masuk dalam mesin basuh
pagi ni jugak kene cuci kolah air kat bilik air, kotor sangat airnya
inbetween buat meehoon goreng n siapkan barang untuk masak tengahhari
then masak untuk tengahhari n hubby ajak keluar beli kasut sekolah
si kecil ashiqa. kasut tahun lepas dia ok je itu yang tak beli mase pergi ke klang
tempohhari beli barang sekolah
bila pakai ke sekolah katanya kaki sakit n melecet
petang pulak SIL(adik hubby) nak datang rumah
so, buatlah cekodok lemak manis, rumah pula kotor so sapu rumah
mob lantai
huhuhu... i need some oxygen
besok lagi lah tenghhari ade tahlil untuk ayah saudara hubby kene pergi
awal tak dapat buat apepun

sekian dulu bebelan untuk hari ni. saya bukan merungut buat semua ini,
cuma perlu lepaskan rasa hati sesekali.hahaha

wassalam