Pages

Tuesday 17 December 2013

ibu

assalamualaikum, hai semua

(warning entri ini banyak mengandungi luahan perasaan)

i always adore my mum very much
(of course lah semua orang love their mum very much)
banyak juga perangai my mum yang yang saya warisi
masa kecil x dapat saya fkirkan pengorbanan n kesusahan ibu
bila saya pun menjadi seorang ibu baru dapat saya tahu betapa
ibu menyembunyikan segala kesusahannya demi kami
ibu saya tidak pernah meluahkan perasaannya kepada kami
i love you mum

                                                              (credit to google)

cukuplah sudah entri tentang ibu
 walau rasa x puas tulis tentang ibu
air mata yang bergenang n ready to burst any time menghalang
 saya untuk menulis sebak... huhuhu..
(sayang kite nak balik kampung!!!!)

 wassalam

No comments:

Post a Comment