Pages

Thursday 16 January 2014

menang segmen pertama kali

assalamulaikum, hai semua

sejak menjadi blogger ni hampir tiap hari saya join segmen dan GA dari
blogger2 lain. selain bertujuan untuk menang saya juga mahu mempromosikan
blog saya yang baru ni kepada para pembaca
disamping tu dapat juga menambah kenalan, maklumlah semasa jadi
pembaca blog saya rajin komen di beberapa blog sahaja kerana
agak sukar untuk mengomen menggunakan hp
saya juga ada masuk serta segmen dibuat oleh blog the screammer 
segmen bertajuk 'segmen bloglist mycherita #1 2014'
tadi bila buka blog ni untuk lihat list pemenang x sangka pula
nama blog saya pun tersenarai. syukur alhamdulillah blog saya akan
menjadi bloglist pilihan selama 3bulan hingga bulan Mac di blog mycerita

tq mycherita buat segmen ni

wassalam

No comments:

Post a Comment